Wednesday, June 12, 2013

LEGJENDË PËR KSOÇITL TONATIUN


LEGJENDË  PËR  KSOÇITL  TONATIUN

-Legjendë e indianëve të Meksikës-

Perralla per femije

            Shumë vjet më parë, në një fshat të vogël jetonte vajza indiane me emrin Ksoçitl, që në gjuhën e indianëve do të thotë “lule”. Ksoçitla e donte shumë diellin, ajo, kënaqej duke e shikuar atë nga mëngjezi në mbrëmje. Kur dielli fshihej tej horizontit, ajo hynte në shtëpi dhe, duke eyënë gjumi, mendonte për diellin, për të nesërmen, që ta shihte përsëri atë.
            Atë verë Ksoçitla ishte mjaft e lumtur, se dielli shkëlqente përditë. Në qiell nuk kishte re, në tokë nuk binte asnjë pikë shi. Prej etjes varnin kokën lulet dhe bari, në fushë nuk po lidhte kalli gruri, hambarët ishin bosharisur, njerëzit vuanin prej urisë. Banorët e fshatit i luteshin qiellit për shi, por shi nuk kishte. Atëherë Ksoçitla e vogël e kuptoi se njerëzve u duhej shiu dhe i foli Tanatiut të saj të dashur, që në gjuhën e indianëve do të thotë “Diell”.
            -O Tonatiu, ti e di sa të dua uë, ti e di ç’lumturi është për mua të të shoh, të të admiroj, po njerëzve iu duhet shiu. Shiko sa vuajnë njerëzit, të të vijë keq për ta!
            Dhe Tonatiu e mori parasysh kërkesën e Ksoçitlës së vogël. Qilimi i reve mbuloi gjithë qiellin, dhe erdhi shiu. Ai ra shumë ditë. Fushat gjelbëruan, lulet dhe bari ngritën krye, njerëzit ishin të lumtur. Vetëm e varfëra Ksoçitl zbehej dhe brengosej përditë, se ajo për aq kohë nuk e kishte parë diellin! Dhe rrezet e diellit asaj i ishin më të nevojshme se çdo gjë tjetër në botë. Vajza tashmë ishte ligur shumë, papritur, përmes një reje të zezë u shfaq rrezja e diellit dhe ngrohu Ksoçitlën e saj të dashur. Ajo i tha:
            -Eja me mua, Ksoçitl, të shkojmë në vendin ku nuk perëndon dielli kurrë, në vendin ku lulëzojnë gjithmonë lulet. Pastaj emri yt do të jetë “Ksoçitl Tonatiu” – “Lule Dielli”
            Dhe vajza u shndërrua në një lule të bukur të artë, vetëm në mes ishte e zezë, si sytë dhe flokët e vajzës. Kjo lule që në agim drejtohet andej nga lind dielli, e pret atë të dalë dhe e ndjek pas.
            Që nga ajo kohë, në fillim të vjeshtës, në fushat e Meksikës gjithmonë lulëzojnë lulet e arta, lulet tona të diellit, që në gjuhën e indinëve do të thotë Ksoçitl-Tonatiu.




Perralla per femije

2 comments:

  1. Një dëshmi e mrekullueshme që duhet t’i tregoj të gjithëve, isha 25 vjeç kur u martova dhe provova gjithçka të mundshme për të rritur një fëmijë, por asgjë nuk funksionoi, mjeku im tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, isha kaq zemërthyer atëherë takova një shoqja ime e mirë, afrodita ajo më tha për Dr White, unë kurrë nuk kam besuar në gjëra të tilla, por sepse kisha vërtet nevojë për një zgjidhje, i shkrova atij dhe i shpjegova gjithçka, ai bëri punën pasi bëra gjithçka që më udhëzoi, pastaj më pyeti të shkoj për një mesazh 3 javë pasi ai bëri punën, duke shkuar në spital mjeku tha se jam 2 javë shtatzënë, dhe tani kam djalin tim të bukur, dhe jetoj aq i lumtur me familjen time, të gjitha falë Dr White, kontaktoni atë nëse keni ndonjë problem për të zgjidhur :. Email: wightmagicmaster@gmail.com
    +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete