Saturday, June 8, 2013

MOS E FSHEH FAJIN


MOS  E  FSHEH  FAJIN

perralla per femije


Një djalë i vogël kish vajtur në shtëpi të nunëlës*, e cila e donte fort. Tek lozte në një dhomë vetëm, theu një pasqyrë të vjetër, që nunëla e kish për mall*. Për të mos u dukur faji i tij, dolli fshehurazi edhe hoqi derën pas. Sado që dora i dhëmbte keq, i therte, e i çante nga një cifël* qelqi, që i kish hyrë, duke u thyer pasqyra, e duroi edhe s’i tha njeriu gjë fare.
E nunëla, kur pa pasqyrën e thyer, u helmua fort* edhe zuri të qortonte njerëzit e shtëpisë, nga të cilët asnjëri s’e merrta fajin përsipër. Të nesërmen në mes të natës erdhën dhe e ngritën nga gjumi “Shpejt, se ke tët nip keq.”
E gjora plakë nxitoi në shtëpi të së bijës, kur sheh që të nipit i ish enjtur krahu si kërcu. E pyeti nga se iu bë krahu ashtu, po djali s’tregoi. Atëherë nunëla zu e kërkonte, kur gjeti ciflën e qelqit në dorë, e mori vesh punën. Si ja nxori qelqin e ja lehtësoi pak të dhëmburit, tha:
- O bir! Edhe një herë mos e fshih fajin që bën, se të fshehurit e fajit është një faj më i madh, se faji vetë. Pasqyra ime s’ish më e vlefshme nga ti. Nga të fshehurit e atij faji edhe unë qortova të tjerët kot më kot edhe ty pa shiko si t’u bë krahu.

______
nunël = gjyshe
e kishte për mall = e donte shumë
cifël = grimcë xhami e thyer
u helmua fort = u mërzit shumë

                                            

                                                            SAMI  FRASHËRI


Perralla per femije

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete