Sunday, June 9, 2013

QENI PLAK DHE MAÇOKU


QENI  PLAK  DHE  MAÇOKU


perralla per femije



-Përrallë e indianëve të Meksikës-


Një njeri kishte një qen. Qeniishte plakur dhe ligur shumë. Nuk mundej më të ruanteas shtëpinë e të zotit të tij. I zoti pushoi së ushqyeri dhe e dëboi nga shtëpia. Qeniu end gjatë për të kërkuar ushqim. Pastaj u takua me maçokun.
          -Pse je kaq i pikëlluar? -  pyeti maçoku,
          -Nuk më japin më për të ngrënë, se u plaka. Tani endem pa punë. U mërzita shumë, që pronari miku im më i mirë, nuk më do më.
          -Më vjen keq për ty, -i foli maçoku, -unë do të të ndihmoj. Sonte natën vi t’i vjedh zotnisë tënd gjelin e detit, kurse ti hidhu pas meje dhe ma rrëmbë. Mos u shqetëso,do të ta jap pa lufë. Të shohim e do të të lërë zotnia yt të uritur pas kësaj,
          Sapo ra nata, maçoku rrëmbeu në kotec gjelin e detit . Qeni i moçëmu hodh për ta kapur me të lehura të forta: “Ham! Ham! Ham””
            I zoti i shtëpisë ia bëhu në kohën e duhur, kur qeni ia kishte “shqitur” nga dhëmbët gjelin e detit maçokut, i cili u fsheh larg.
             -Qeni im i plakur, i mirë! – i thirri i zoti. –Ia hoqi gjelin maçokut. Shikoni çfarë qeni! Ky është qen flori! Unë tani do t’i jap atij pite të shijshme! Ah çfarë qeni.



Perralla per femije

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete