Sunday, June 9, 2013

SUPA E LEPURIT


SUPA  E  LEPURIT

perralle per femije


-Përrallë popullore taxhike-


Një gjahtar i solli Afandit një lepur. I mallëngjyer për dhuratën Afandiu e pranoi gjahtarin si mikun e tij më të afërt.
Pas disa ditësh te Afandiu erdhën katër njerëz të panjohur . Afandiu i pyeti se cilët ishin.
            - Ne jemi fqinjët e atij gjahtarit, i cili të solli lepurin, -u përgjigjën ata.
            Afandiu i priti këta njerëz, ashtu siç e meritonin: i gostiti me supë lepuri.
            Pas dy javësh te Afandiu erdhën pesëmbëdhjetë njerëz të panjohur. Ai i pyeti se cilët ishin.
            -Ne jemi fqinjët e fqinjëve të atij gjahtarit, i cili të solli ty lepurin.
-A, a! Shumë mirë! Mirë se erdhët!
Afandiu iu lut miqve të zënë vend dhe u vuri përpara kusinë e madhe të mbushur plot e përplot me ujë të ftohtë e të pastër.
            -Ej, Afandi, me se po na gostit?
            -Me supë nga supa e atij lepuri, të cilin ma solli i njohuri i të njohurve tuaj, - u përgjegj Afandiu. 



Perralle per femije

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete