Monday, June 10, 2013

SI KËRKOI MACJA NJË SHOK


SI  KËRKOI  MACJA  NJË  SHOK


Perralla per femije


-Përrallë somaleze-


Na ishte dikur një mace. “Unë jam e vogël, e dobët, -u ankua, - duhet të gjej një shok të fuqishëm”.
U mendua, u mendua macja dhe e gjeti: “Po shkoj te luani”
            -Luan, unë dua të zë shoqëri me ty.
            -Mirë, - i tha luani.
Shumë ditë jetuan të miqësuar luani dhe macja. Po një herë miqtë takuan elefantin. Elefanti. Pa e vështruar fare macen, filloi të grindet me luanin. Dhe elefanti fitoi, e mundi atë. “Dhe unë mendoja se luani është i fuqishëm! – tha macja me vete. –Jo, elefanti qenka më i fuqishëm”. Ajo iu afrua elefentit.
-Unë dëshiroj të miqësohem me ty.
-Mirë, -i tha elefanti.
Dhe ata jetuan në miqësi gjersa takuan gjahtarin, i cili vrau elefantin. “Ai e vrau shokun tim, -mori frymë macja. –Ai është më i fuqishëm.” Dhe macja vrapoi pas gjahtarit.
            -Zotni, dua të eci me ju, pas gjurmëve të tua.
-Mirë, shkojmë.
Ecën, ecën dhe arritën në kasollen e gjahtarit. Në prag u doli një grua. Ajo mori prej duarve të gjahtarit heshtën, hoqi nga supet e tij harkun, i zbërthu rripin e mesit, i mori trastën, ku kishte shigjetat, dhe të gjitha këto i futi në kasolle.
-Ama ky qënka burri!? Ai i dha gruas armët e veta! Ai u ul, ndërsa gruaja shkonte e vinte rreth tij, i jepte për të ngrënë e për të pirë.
“Gruaja ja kush qënka me të vërtetë më e fuqishmja!” – e zgjidhi çështjen më në fund macja. Ajo shkoi pas gjurmëve të gruas në kasolle dhe u ul te vatra.
Ti e shikon, edhe sot e kësaj dite macja përkul shpinën, duke parë gruan, i mjaullit këngët e saj gruas. Kurse burrit ajo as nuk i hedh sytë.


Perralla per femije

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete