Monday, June 10, 2013

PSE HËNA NUK KA FUSTAN


PSE  HËNA  NUK  KA  FUSTAN

-Përrallë popullore serbe-


perralla per femije


Vrapon hëna pranë nënës së saj dhe i thotë:
-Nënë e dashur, ah, sa do të dëshiroja të kisha edhe unë një fustan! Të gjithë njerëzit që ecin në tokë, janë të veshur!
-Vogëlushja ime e shtenjtë, - e përkëdheli e ëma. –Shko te rrobaqepësi, -ai do të marrë masën.
Dhe hëna shkoi te rrobaqepësi. Dhe rrobaqepësi i mori masën. E porositi që të dukej pas pesë ditësh. Vrapoi hëna pas pesë ditësh te rrobaqepësi. Ai nisi t’i provojë fustanin. Po fustani nuk i bënte: i rrinte i ngushtë, dhe i shkurtër. Jo, hëna nuk mund ta vishte atë fustan.
“Unë kam gabur, kur kam marrë masën”, - mendoi rrobaqepësi dhe i mori përsëri masë të re.
-Shko, tani, hënë dhe eja pas pesë ditësh, -i tha ai.
Vrapon hëna pas pesë ditësh. Rrobaqepësi i provon fustanin. Shikon se fustani përsëri hënës nuk i bën. I rrë i ngushtë dhe i shkurtër. Jo, hëna nuk mund ta vishte atë fustan.
-Eh siç duket përsëri kam gabur, -mori frymë thellë rrobaqepëso. –Më duhet të prish çfo gjë dhe të filloj nga e para. –Iu lut hënës të mundohej edhe një herë pas pesë ditësh.
Kaluan pesë ditët. E ndryshoi të tërë fustanin rrobaqepësi. Rri, pret sa të vijë hëna për të bërë provën. Vështron ...ja,në qiell, drejt tij rrëshqet hëna krejt e rrumbullakët. E pa me kujdes rrobaqepësi hënën dhe u habit: fustani përsëri  nuk do t’i vinte për shtat. Ajo ishte bërë shumë e madhe dhe e rrumbullakët.
Kryqëzoi duart rrobaqepësi dhe i tha:
-Jo bijë, jo, nuk mund të të pres fustan. Ti njëherë shfaq çerekun e trupit, herën tjetër gjysmën, pastaj tërë trupin. Një herë je e vogël, herën tjetër e madhe. Jo, ty kurrë nuk mund të të marr masën për fustan.
Dhe kështu hëna ngeli pa fustan

Perralla per femije

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete