Monday, June 10, 2013

XHINDI


XHINDI

K. D. USHINSKI


perralla per femije


Banorët e një fshati të vetmuar ishin shumë të shqetësuar, veçanërisht gratë dhe fëmijët. Afër, në pyllin e tyre të dashur, ku djemtë dhe vajzat humbisnin herë pas lulështrydheve, herë pas kërpudhave, zuri vend një “xhind”.  Sapo vinte nata, nëpër pyll, endeshin të qeshura të forta, vërshëllima, mjaullitje dhe britma të frikshme, tamam sikur po mbytnin dikë. Të qeshurat dhe thirrjet “au” të ngrinin flokët përpjetë. Fëmijët jo vetëm natën, po dhe ditën trembeshin të shkonin në pyllin e tyre të dashur, ku më parë dëgjohej vetëm kënga e bilbilit.
Më në fund kjo e mërziti njërin nga fshatarët e rinj, Egorin.
-Pritni, moj gra, -tha ai. –Unë do t’jua sjell xhindin të gjallë.
Priti Egori mbrëmjen mori thesin, pushkën dhe u drejtua për në pyll, duke mos i përfillur të luturat e gruas së tij frikamane. Gjithë natën u end nëpër pyll. Gjithë natën nuk fjeti gruaja e tij dhe me tmerr dëgjoi xhindin të qeshte fort dhe të thërriste “au” gjer në agim.
Vetëm në mëngjes u duk Egori të dalë nga pylli. Ai zvarriste thesin, ku duhet të ishte ndonjë gjë e madhe dhe e gjallë. Njërën dorë Egori e kishte të lifhur me leckëvdhe nga lecka dukej që ishte me gjak. Njerëzit nga të gjitha anët u mblodhën në oborrin e fshatarit dhe me frikë panë se si nxori ai prej thesi një lloj zogu të paparë kurrë, leshtor, me veshë, me sy të mëdhenje të kuq. Ai qëllon me sqepin e shtrëmbër, lëviz sytë, me kthetrat e mprehta rrëmon tokën. Laraskat dhe stërqokat, porsa e panë përbindëshin filluan ta godasin. Zhurmë dhe britma të frikshme u përhapën.
-Bufi! – thirri një plak. –Unë ju thashë se gjithë këto çapkënllëqe i bën bufi.


Perralla per femije

2 comments:

  1. Një dëshmi e mrekullueshme që duhet t’i tregoj të gjithëve, isha 25 vjeç kur u martova dhe provova gjithçka të mundshme për të rritur një fëmijë, por asgjë nuk funksionoi, mjeku im tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, isha kaq zemërthyer atëherë takova një shoqja ime e mirë, afrodita ajo më tha për Dr White, unë kurrë nuk kam besuar në gjëra të tilla, por sepse kisha vërtet nevojë për një zgjidhje, i shkrova atij dhe i shpjegova gjithçka, ai bëri punën pasi bëra gjithçka që më udhëzoi, pastaj më pyeti të shkoj për një mesazh 3 javë pasi ai bëri punën, duke shkuar në spital mjeku tha se jam 2 javë shtatzënë, dhe tani kam djalin tim të bukur, dhe jetoj aq i lumtur me familjen time, të gjitha falë Dr White, kontaktoni atë nëse keni ndonjë problem për të zgjidhur :. Email: wightmagicmaster@gmail.com
    +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete